vendredi 17 octobre 2008

FREEBIE - Template des prenoms Lettre E Pack 2 - Templates of first name Letter E Pack 2

When i saw the comment of Judy telling that she'll keep looking about the name of one of her grand child not beeing on my freebie, i realised that maybe, there is more than the site i'm looking for my first name. I use the first name bank of Regie des Rentes du Quebec. So i go back on my Adobe, create the missing name and look for others sites of first name. I found some and look at them. So, here is another pack for Letter E with 20 more templates. I know that there is a lot of name in the entire world but i wish i cover a lot of them. If you did'nt see the name your looking for just send me an email at dorysgagne@hotmail.com and i send it to you. Don't be shy.
Lorsque j'ai lu le commentaire de Judy me disant qu'elle avait le nom d'un de ses petits enfants et continuerais de vérifier pour le nom de son 2e petit enfant, j'ai réalisé qu'il y avait plus de site de prénom que celui que je regarde pour créer mes templates. J'utilise le site de la Régie des rentes du Québec. Je suis donc retourner à mes recherches et trouver d'autres sites. J'en ai extrait 20 noms supplémentaires que je vous transmet dans ce deuxième pack incluant celui de Ellery.
Here is the list of name in this freebie. Voici la liste de nom contenu dans ce freebie
Eddie
Eddy
Eden
Edith
Edna
Edwin
Edwina
Elaine
Elena
Elijah
Ellen
Ellery
Elmer
Elton
Erle
Erynn
Ethel
Eugene
Eugenie
Evita

Aucun commentaire: